DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH OD 300  ZŁ! DO PACZKOMATU INPOST 

 

14.30

[03.09][04.09][10.09][11.09][17.09][18.09][24.09][25.09][01.10][02.08][08.10][09.10][15.10][16.10]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro.

Kup w przeciągu:

BIURO OBSŁUGI KLIENTA PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK  10.00-18.00 tel. 726-235-293 

w pozostałych godzinach biuro@perfumeriasylvia.pl 

 

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Szanowni Państwo, 

Prosimy o czytelne wypełnianie dokumentów. W paczce zwrotnej powinien znajdować się PARAGON, PROTOKÓŁ ZWROTU/REKLAMACJI, TOWAR

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Jeśli masz pytania napisz: reklamacje@perfumeriasylvia.pl

Zwracaną rzecz  wraz  z dowodem zakupu zwróć do nas niezwłocznie na adres: Al. Konstytucji 3 maja 34 , 96-200 Rawa Mazowiecka koniecznie z dopiskiem DZIAŁ ZWROTÓW I REKLMACJI , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Jeśli prześlesz do nas paczkę w której będzie brakowało któregoś z obligatoryjnych dokumentów - ZWROT NIE ZOSTANIE ROZPATRZONY POZYTWYNIE. PRZYPOMINAMY W PACZCE ZWROTEJ MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ: PARAGON PROTOKÓŁ, TOWAR 

Dokonane przez Ciebie płatności, na zasadach wskazanych w regulaminie- zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie PACZKI ZWROTNEJ 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Dokumenty do pobrania: Odstąpienie od umowy (kliknij w link-dokument pdf)

 

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Jeśli masz pytania napisz:  e-mail: reklamacje@perfumeriasylvia.pl 

Reklamowany towar należy wysłać wraz z obligatoryjnym dokumentami  na adres: Al. Konstytucji 3 maja 34, 96-200 Rawa Mazowiecka z dopiskiem DZIAŁ ZWROTÓW I REKLMACJI 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

JEŚLI PRZEŚLESZ DO NAS PACZKĘ W KTÓREJ BĘDZIE BRAKOWAŁO KTÓREGOŚ Z OBLIGATORYJNYCH DOKUMENTÓW REKLMACJA NIE ZOSTANIE ROZPATRZONA POZYTWNIE. 

Dokumenty do pobrania: Reklamacja (kliknij w link - dokument pdf)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl